środa, 17 maja 2017

Majowe wyzwanie nauki angielskiego

Hay! Ola! Good morning! Guten Morgen!

Zainspirowana wiosennym wyzwaniem językowym Madam Polyglot poczułam ogromną potrzebę wyciśnięcia swoich siódmych potów przy nauce języka angielskiego. Motywację mam niecną żeby zakończyć kurs angielskiego pozytywnie. Dla własnej satysfakcji muszę się przyłożyć do nauki.

Wyzwanie do nauki wystartowało 1 maja ja dołączam teraz w myśl zasady lepiej późno niż wcale.
Głównym tematem bloga a także moją pasją są książki dlatego, wyzwania które sobie wyznaczam dotyczą literatury i książek ;) napisanych po angielsku.

Na jeden tydzień wyzwania, przeznaczam jeden gatunek. Zamierzam dodatkowo codziennie rozwiązywać zadania gramatyczne, trochę popisać w obcym języku oraz dorywczo korzystać z pomysłów Poliglotki, które z pewnością urozmaicą moje sposoby nauki angielskiego :)

Cele na kolejny miesiąc nauki:

wyzwanie językowe, nauka angielskiego, sposoby nauki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz