wtorek, 2 sierpnia 2016

Lipcowy Stosik / July Book Haul 2016

Lipcowy stosik początkowo wydawał się skromy i pewnie taki by pozostał gdyby nie… 
no właśnie….

Stosik biblioteczny

Pamiętnik Christophera. Duchy Dollangagerów” – Andrews: Pierwsza część serii książek „ Kwiaty na poddaszu” bardzo mi się podobała, druga była również dobra. Niestety kiedy sięgnęłam po tę książkę i przeczytałam parę pierwszych stron, pomysł wydał mi się tak denny i naciągany, że odłożyłam ją i więcej do niej nie wróciłam.
Pan lodowego ogrodu” Tom 4. – Grzędowicz: ostatni tom, w końcu, po wielu trudach odnaleziony w bibliotece. Obecnie w czytaniu.
 „Parszywa Dwunastka” – Evanovich: Kolejna część przygód panny Plum, oraz jej zmagań z panem Morellim. Początkowe części bardzo mi się podobały, im dalej było tym gorzej. Mam nadzieję że ta część przełamuje złą i tandetną passe autorki.
Pewnego dnia” – Levithan: recenzja tej książki: http://miniksiazka.blogspot.com/2016/07/mini-recenzja-pewnego-dnia-david.html

Stosik wymiankowy :)


Will Grayson, Will Grayson”-Green, Levithan: książka o której kompletnie nic nie wiem, ale jestem jej bardzo ciekawa. 
Podaruj mi miłość. 12 świątecznych opowiadań” książka którą od dłuższego czasu chciałam zdobyć. A tutaj taka niespodzianka!

Stosik zakupowy (bankrut!)
Dym i lustra” – Gaiman: kolejna porcja opowiadań tego autora, których czytania nie mogę się doczekać.

Dalej są słynne zdobycze biedronkowe:
Dawca”, „Skrawek błękitu” – Lowry: Nic nie wiem o tych tytułach. Poza tym że tworzą serię 4 książek i przyciągnęły mnie swoimi okładkami.
Królewski wygnaniec”, „Krew tyrana”, „Gniew króla”-McIntosh: Wygląda na idealną serię na wakacje.
Żółw przypomniany” – Pratchett: Encyklopedia Świata Dysku. Przydatny przewodnik dla fanów szczurzej śmierci.
Listy do przyjaciół” – Frassati: Zbiór listów do rodziny i przyjaciół błogosławionego, który kochał góry i kurzenie fajki. Pamiątka ze ŚDM w Krakowie. 

Tak oto przedstawiają się moje stosiki lipcowe.
Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz