piątek, 1 lipca 2016

Czerwcowy Stosik / June Book Haul 2016

Cześć wszystkim!

Tak o to prezentuje się mój czerwcowy stosik upolowanych książek i zerwanych kwiatów. Piramidka czytania wyrosła dzięki wielu wyprzedażom książek.

"Dwa życia Kiki Kain"- Trzeciak: skusiła mnie dzięki promocji na Arosie. Czytałam też wiele ciekawych recenzji o tej książce. Po pierwszym zdaniu  jej treści, widzę, że może być ciekawie.
"Boy 7"- Mous: zapowiada się lekkie wakacyjne czytadło prosto z wyprzedażowego kosza z Biedronki.
Wydawnictwo Znak w maju i czerwcu zaszalało robiąc sporą przecenę na wybrane pozycje dodając do tego darmową wysyłkę i tym oto sposobem skusiłam się na "Oddam Ci słońce" - Nelson, o której słyszałam wiele dobrego i której okładka mnie zaintrygowała.
"Last minute" - Hołownia: długo zbierałam się na kupno tej książki, cieszę się, że w końcu przywędrowała do mnie.
"Mademoiselle Chanel" - Gorner: Chciałabym przybliżyć sobie nieco postać Coco i dać się jej zainspirować do działania.
Na ostatnią książkę na Znaku "Gambit Hetmański" - Foryś namówiłam się dzięki wypowiedzi osób zachwalających ją na grupie Fb Bookathon.

Jak zwykle nie zawiodła mnie Miejska Biblioteka Publiczna udostępniając mi " Pana Lodowego Ogrodu" Tom 3. - Grzędowicz: miała pierwszeństwo do czytania bo przecież musiałam poznać dalsze losy bohaterów książki i dać się pochłonąć fabule.
"Góra w Tybecie" - Thubron: Czas wakacji to czas podróży, również tych książkowych.
"Wybieraj dobrze": Tak to może się okazać przydatne :)

Jak Wam się podobają moje książeczki? Co Was zainteresowało? Czy udało się Wam zdobyć upragnione tytuły?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz